Merci pour la qualité d’accueil et le sourire habituel :)
Gellak pedicure
Leila•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Good!
Behandeling door Sonia•Gellak manicure
Anoniem•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super !
Behandeling door Sonia•
Gellak pedicureToon alles…
Marine•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Les filles ont été adorables, super patiente malgré le fait que je sois vraiment trop en avance. Les ongles sont impeccables, jolie couleur et très bonne pose! Merci