Petra is een lieve dame. Ze weet waar ze over praat. Neemt haar tijd voor je. Hopelijk eindelijk van mijn ingegroeide nagels af...
Réalisé par Petra
Caro•il y a plus de 6 ans
Avis vérifié
Top behandeling
Réalisé par Petra
jaklien•il y a plus de 6 ans
Avis vérifié
Bij Petra is het altijd zen tijd. Gewoon alles is perfect. De behandeling, het advies, haar bekwaamheid, de ontvangst, heel sfeervol, warme en gezellige praktijkruimte. Gewoon een aanrader.