Ik ben heel blij met mijn wimpers, ze blijven heel lang mooi en de medewerkers zijn geweldig vriendelijk!
Permanente de cils
Julie•il y a plus de 2 ans
Avis vérifié
heel fijne ervaring
Permanente de cils
Jodi•il y a plus de 2 ans
Avis vérifié
Ik kom hier altijd heel graag. Wat betreft gellac werken de dames snel en heel nauwkeurig. Prachtige afwerking. En allemaal kunnen ze hele mooie artwork op de nagels zetten. Top!