Ik ben heel blij met mijn wimpers, ze blijven heel lang mooi en de medewerkers zijn geweldig vriendelijk!
Eyelash Perming
Julie•over 2 years ago
Verified review
heel fijne ervaring
Eyelash Perming
Jodi•over 2 years ago
Verified review
Ik kom hier altijd heel graag. Wat betreft gellac werken de dames snel en heel nauwkeurig. Prachtige afwerking. En allemaal kunnen ze hele mooie artwork op de nagels zetten. Top!