Altijd al een mega goede service hier gehad! Al meer dan 1 jaar, mijn nieuwe vaste nagelsalon en nog geen seconde spijt van! Maryana luistert altijd naar de klant, geeft zelf ook suggesties, altijd fijne babbeltjes en nog zo veel meer dat je ergens anders niet hebt! 10/10 😊
De eigenaar Sofiya is súper sympathiek 👍🏻
Réalisé par Svitlana •Retouche de faux ongles
Sandra•il y a environ 2 ans
Avis vérifié
Het resultaat was prachtig!
Réalisé par Le •Ongles en gel
L•il y a environ 2 ans
Avis vérifié
Altijd een fijne ontvangst, nagels worden netjes verzorgd, krijgen ook altijd goede manicure voor het plaatsen van de gelnagels. Ik kom met veel plezier terug!