Altijd al een mega goede service hier gehad! Al meer dan 1 jaar, mijn nieuwe vaste nagelsalon en nog geen seconde spijt van! Maryana luistert altijd naar de klant, geeft zelf ook suggesties, altijd fijne babbeltjes en nog zo veel meer dat je ergens anders niet hebt! 10/10 😊
De eigenaar Sofiya is súper sympathiek 👍🏻
Treatment by Svitlana •Nail Refill
Sandra•about 2 years ago
Verified review
Het resultaat was prachtig!
Treatment by Le •Hard Gel Extensions & Overlays
L•about 2 years ago
Verified review
Altijd een fijne ontvangst, nagels worden netjes verzorgd, krijgen ook altijd goede manicure voor het plaatsen van de gelnagels. Ik kom met veel plezier terug!