Zeer tevreden over de chemische peeling. Inge gaf heel veel informatie over de werking van de peeling en over de producten die ze gebruikt. De behandeling was bovendien erg relaxerend en ik was bijzonder tevreden over het resultaat. Mijn huid was gladder en de poriën veel fijner. Nadien kreeg ik staaltjes mee naar huis voor de nazorg. Absoluut aan te raden!
Réalisé par Inge•Peeling
Veronique•il y a presque 2 ans
Avis vérifié
Een echte aanrader 👌🏻
Réalisé par Inge•Soin du visage
Veronique•il y a presque 2 ans
Avis vérifié
Pedicure kon ik zelf beter, wat veilen op een voet is geen pedicure.
Gelish is niet mooi egaal gedekt, op sommige plaatsen is mijn nagel zelfs zichtbaar. Helemaal mijn zuurverdiende centen niet waard..
Réalisé par Nap•Pédicure médicale
Verschueren C.•il y a presque 2 ans
Avis vérifié
Zeer fijne schoonheidsspecialiste en zeer blij met het resultaat!
Réalisé par Nap•Manucure
Peggy•il y a presque 2 ans
Avis vérifié
Professionele behandeling ...al meer als 20 jaar mijn specialiste 😀