Zeer tevreden over de chemische peeling. Inge gaf heel veel informatie over de werking van de peeling en over de producten die ze gebruikt. De behandeling was bovendien erg relaxerend en ik was bijzonder tevreden over het resultaat. Mijn huid was gladder en de poriën veel fijner. Nadien kreeg ik staaltjes mee naar huis voor de nazorg. Absoluut aan te raden!
Treatment by Inge•Face Peel
Veronique•almost 2 years ago
Verified review
Een echte aanrader 👌🏻
Treatment by Inge•Facials
Veronique•almost 2 years ago
Verified review
Pedicure kon ik zelf beter, wat veilen op een voet is geen pedicure.
Gelish is niet mooi egaal gedekt, op sommige plaatsen is mijn nagel zelfs zichtbaar. Helemaal mijn zuurverdiende centen niet waard..
Treatment by Nap•Chiropody
Verschueren C.•almost 2 years ago
Verified review
Zeer fijne schoonheidsspecialiste en zeer blij met het resultaat!
Treatment by Nap•Manicure
Peggy•almost 2 years ago
Verified review
Professionele behandeling ...al meer als 20 jaar mijn specialiste 😀