Les avis sont écrits par les clients après leur visite.

4,9
56 avis

Filtrer par commentaires

Filtrer par note

Note
Filtrer par note

Avis vérifiés

Rédigé par nos clients, pour que vous sachiez à quoi vous attendre dans chaque salon
Danielle is een zeer vriendelijke vrouw, ze stelt je gerust bij alles wat ze doet en het resultaat is dan ook geweldig. Dit was mijn eerste keer hier, maar zeker niet mijn laatste!
Très agréable et professionnel
Great value for money!
volledige medische pedicure hoe het hoort met kleine voetmassage
Altijd tevreden met enkele behandeling
5
1
5
6
7
10
7