so happy with the service. would highly recommend! I will definetly coming back
Réalisé par Angelika•Pédicure médicale
Rachida•il y a environ 1 an
Avis vérifié
Super lieve dame
Heb biab gedaan is super goed gedaan.
Ik heb mijn vaste plaats gevonden.
Réalisé par Angelika•Autres extensions d’ongles et rallongements
Cindy•il y a environ 1 an
Avis vérifié
Ik had een afspraak om 12u10. Om kwart na 12 aan mijn medische pedicure begonnen, en om 12u45 was ze klaar behandeling van 50 min heeft 30 min geduurd. Ging vrij snel. Mooie resultaat. Maar vindt dat ze te snel heeft gewerkt. En zat ook geen voetbad je bij. Je voeten worden enkel ontsmet en dan begint ze met vijlen. En daarna doet ze een gel op en daarna een soort van schuim en voila je bent klaar dus vindt wel dat ze meer tijd moeten nemen voor de klanten
Réalisé par Angelika•Pédicure médicale
S*•il y a environ 1 an
Avis vérifié
nieuwe klant en ben superblij met mijn nagels en de service!
Réalisé par Angelika•Renforcement naturel des ongles