so happy with the service. would highly recommend! I will definetly coming back
Treatment by Angelika•Chiropody
Rachida•about 1 year ago
Verified review
Super lieve dame
Heb biab gedaan is super goed gedaan.
Ik heb mijn vaste plaats gevonden.
Treatment by Angelika•Other Nail Extensions & Overlays
Cindy•about 1 year ago
Verified review
Ik had een afspraak om 12u10. Om kwart na 12 aan mijn medische pedicure begonnen, en om 12u45 was ze klaar behandeling van 50 min heeft 30 min geduurd. Ging vrij snel. Mooie resultaat. Maar vindt dat ze te snel heeft gewerkt. En zat ook geen voetbad je bij. Je voeten worden enkel ontsmet en dan begint ze met vijlen. En daarna doet ze een gel op en daarna een soort van schuim en voila je bent klaar dus vindt wel dat ze meer tijd moeten nemen voor de klanten
Treatment by Angelika•Chiropody
S*•about 1 year ago
Verified review
nieuwe klant en ben superblij met mijn nagels en de service!