Ik had de indruk dat ze niet goed kon zien, omdat ze steeds haar bril en de lamp goed moest zetten. Het resultaat was een 2/10: veel te dikke gellak, bubbels, dikke klomp aan de zijkanten van mijn nagels, geen mooie afwerking aan nagelriemen etc. Ze was zelf wel vriendelijk, maar echt geen nail master.
Réalisé par Fanny
Ruzan•il y a plus de 3 ans
Avis vérifié
Voir la réponse du salon...
Fanny is geweldig! Ze weet wat ze doet en doet het graag. Ze is bovendien een stralende persoon!
Réalisé par Fanny
Amal•il y a plus de 3 ans
Avis vérifié
Voir la réponse du salon...
Super lieve en getalenteerde vrouw!
Réalisé par Fanny
Clara•il y a plus de 3 ans
Avis vérifié
Voir la réponse du salon...
Perfecte behandeling
Réalisé par Fanny
Maryam•il y a plus de 3 ans
Avis vérifié
Voir la réponse du salon...
Fanny kent haar werk zeer goed, ze is ervaren en vakkundig en mijn haar ziet er keer op keer geweldig uit als ik buiten kom. Ik heb mijn vaste kapper gevonden!