Ik had de indruk dat ze niet goed kon zien, omdat ze steeds haar bril en de lamp goed moest zetten. Het resultaat was een 2/10: veel te dikke gellak, bubbels, dikke klomp aan de zijkanten van mijn nagels, geen mooie afwerking aan nagelriemen etc. Ze was zelf wel vriendelijk, maar echt geen nail master.
Treatment by Fanny
Ruzan•over 3 years ago
Verified review
Show venue reply...
Fanny is geweldig! Ze weet wat ze doet en doet het graag. Ze is bovendien een stralende persoon!
Styled by Fanny
Amal•over 3 years ago
Verified review
Show venue reply...
Super lieve en getalenteerde vrouw!
Styled by Fanny
Clara•over 3 years ago
Verified review
Show venue reply...
Perfecte behandeling
Styled by Fanny
Maryam•over 3 years ago
Verified review
Show venue reply...
Fanny kent haar werk zeer goed, ze is ervaren en vakkundig en mijn haar ziet er keer op keer geweldig uit als ik buiten kom. Ik heb mijn vaste kapper gevonden!