Mijn man en ikzelf gaan om de 3 weken in jullie instituut, zeer vriendelijk en professioneel. Ook de uitrusting is zeer professioneel en aangenaam.
Mvg
Chantal Delain
Delain•il y a presque 4 ans
Avis vérifié
Anne-Sophie werkt heel gedetailleerd en verzorgd. Ik heb exact het kleurtje wat ik zocht. Ook een heel fijne babbel!
Réalisé par Anne-Sophie
Marie•il y a presque 4 ans
Avis vérifié
Zoals altijd super!
Réalisé par Charlotte
Louise•il y a presque 4 ans
Avis vérifié
Beste ervaring iedere keer opnieuw - in de wolken!
Réalisé par Charlotte
Isabel•il y a presque 4 ans
Avis vérifié
Anne Sophie was
Zeer vriendelijk en attent
Professioneel
Zowel manicure en pedicure zeer goed uitgevoerd.
Een minpuntje bij het uitvoeren van de pedicure vind ik persoonlijk dat men met 3 naast elkaar zit.