Mijn man en ikzelf gaan om de 3 weken in jullie instituut, zeer vriendelijk en professioneel. Ook de uitrusting is zeer professioneel en aangenaam.
Mvg
Chantal Delain
Delain•almost 4 years ago
Verified review
Anne-Sophie werkt heel gedetailleerd en verzorgd. Ik heb exact het kleurtje wat ik zocht. Ook een heel fijne babbel!
Treatment by Anne-Sophie
Marie•almost 4 years ago
Verified review
Zoals altijd super!
Treatment by Charlotte
Louise•almost 4 years ago
Verified review
Beste ervaring iedere keer opnieuw - in de wolken!
Treatment by Charlotte
Isabel•almost 4 years ago
Verified review
Anne Sophie was
Zeer vriendelijk en attent
Professioneel
Zowel manicure en pedicure zeer goed uitgevoerd.
Een minpuntje bij het uitvoeren van de pedicure vind ik persoonlijk dat men met 3 naast elkaar zit.