super vriendelijk personeel, heel goed advies en mooi resultaat ben er super blij mee
Réalisé par Laura•Balayage
Samira •il y a environ 8 ans
Avis vérifié
Kleuring
Réalisé par Laura•
Coloration cheveux femmeVoir plus...
Dorien•il y a environ 8 ans
Avis vérifié
Super tevreden! Ik kom zeker terug!!
Stephanie•il y a environ 8 ans
Avis vérifié
Beste kapper van Antwerpen. Als je binnen komt krijg je de beste bediening en ga je buiten met een fris kapsel.
Tarik•il y a environ 8 ans
Avis vérifié
Super tevreden over het resultaat!! Heb me nog nooit zo goed gevoeld als bij deze kapsalon! Luisteren naar wat je wilt en geven u zeer goede advies!. Ik kom zeker nog eens terug!!!