super vriendelijk personeel, heel goed advies en mooi resultaat ben er super blij mee
Styled by Laura•Balayage
Samira •about 8 years ago
Verified review
Kleuring
Styled by Laura•
Ladies' HaircutShow all…
Dorien•about 8 years ago
Verified review
Super tevreden! Ik kom zeker terug!!
Stephanie•about 8 years ago
Verified review
Beste kapper van Antwerpen. Als je binnen komt krijg je de beste bediening en ga je buiten met een fris kapsel.
Tarik•about 8 years ago
Verified review
Super tevreden over het resultaat!! Heb me nog nooit zo goed gevoeld als bij deze kapsalon! Luisteren naar wat je wilt en geven u zeer goede advies!. Ik kom zeker nog eens terug!!!