Love love love my nails! Exceeded my expectations and the girls are just wonderful as well. Highly recommend getting your nails done by them. 🥰
Tímea•il y a 16 jours
Avis vérifié
Super tevreden! Professioneel!
Caroline •il y a 16 jours
Avis vérifié
Geweldige service! Iedereen is ontzettend vriendelijk en gastvrij. De salon is prachtig ingericht en heeft een fijne sfeer. Alles is tot in de puntjes verzorgd en van het hoogste niveau. Ik ben heel tevreden met het resultaat en kom zeker terug!
Carolina•il y a 18 jours
Avis vérifié
Sasha did a great job with laminating my eyebrows and lashes!