Hartelijk ontvangen door Tetiana, bood meteen iets te drinken aan en is meteen begonnen. Zowel mijn vinger- als teennagels zijn heel mooi gedaan, netjes afgewerkt en ze vroeg steeds of het goed was of ze toch iets moet veranderen. In raad ze ten alle tijden aan!
Siham •il y a 10 mois
Avis vérifié
Nagels weeral top! Super veel complimentjes gekregen 🥰
Réalisé par TETIANA•Vernis semi-permanent mains
Leïla•il y a 10 mois
Avis vérifié
De dames van Nailme werken zeer professioneel, zorgvuldig en hygiënisch. Zeker een aanrader. Ik ben telkens heel blij met mijn nieuwe nageltjes 🤩
Réalisé par ANASTASIA•Manucure au gel de construction
Nicole•il y a 10 mois
Avis vérifié
De ervaring bij Nailme was heel aangenaam. Beide dames werken heel professioneel, zorgvuldig en hygiënisch. Ik ben telkens blij met mijn nieuwe nageltjes 🤩 Zeker een aanrader.
Réalisé par TETIANA•Manucure au gel de construction
Nicole•il y a 10 mois
Avis vérifié
Heel fijn en dun afgewerkt.
Réalisé par TETIANA•Manucure au gel de construction