Hartelijk ontvangen door Tetiana, bood meteen iets te drinken aan en is meteen begonnen. Zowel mijn vinger- als teennagels zijn heel mooi gedaan, netjes afgewerkt en ze vroeg steeds of het goed was of ze toch iets moet veranderen. In raad ze ten alle tijden aan!
Siham •10 months ago
Verified review
Nagels weeral top! Super veel complimentjes gekregen 🥰
Treatment by TETIANA•Gel Nails Manicure
Leïla•10 months ago
Verified review
De dames van Nailme werken zeer professioneel, zorgvuldig en hygiënisch. Zeker een aanrader. Ik ben telkens heel blij met mijn nieuwe nageltjes 🤩
Treatment by ANASTASIA•Builder Gel Manicure
Nicole•10 months ago
Verified review
De ervaring bij Nailme was heel aangenaam. Beide dames werken heel professioneel, zorgvuldig en hygiënisch. Ik ben telkens blij met mijn nieuwe nageltjes 🤩 Zeker een aanrader.