Ze is professioneel, doet mijn nagels zeer nauwkeurig en altijd in voor een gezellige babbel. Top madam!
Yasmien•il y a 8 mois
Avis vérifié
Voir la réponse du salon...
De afspraak was fijn. Een goed welkomst en goede behandeling. Ik wou iets speciaal met mijn nagels en ze keek goed mee wat het mooiste zou zijn en wou direct iets testen op 1 nagel zodat ik nog kon kiezen of ik het nog wou of niet. Super bediening!
Réalisé par Nikita•Vernis semi-permanent mains
Julie•il y a 11 mois
Avis vérifié
Voir la réponse du salon...
een heel toffe madam en het was er gezellig en proper en mijn nagels zijn mooi gedaan.een aanrader!
Réalisé par Nikita•Vernis semi-permanent mains
Wendy•il y a environ 1 an
Avis vérifié
Voir la réponse du salon...
Een lieve dame. Heel vriendelijk. Mijn nagels zijn elke keer super.