Ze is professioneel, doet mijn nagels zeer nauwkeurig en altijd in voor een gezellige babbel. Top madam!
Yasmien•8 months ago
Verified review
Show venue reply...
De afspraak was fijn. Een goed welkomst en goede behandeling. Ik wou iets speciaal met mijn nagels en ze keek goed mee wat het mooiste zou zijn en wou direct iets testen op 1 nagel zodat ik nog kon kiezen of ik het nog wou of niet. Super bediening!
Treatment by Nikita•Gel Nails Manicure
Julie•11 months ago
Verified review
Show venue reply...
een heel toffe madam en het was er gezellig en proper en mijn nagels zijn mooi gedaan.een aanrader!
Treatment by Nikita•Gel Nails Manicure
Wendy•about 1 year ago
Verified review
Show venue reply...
Een lieve dame. Heel vriendelijk. Mijn nagels zijn elke keer super.