Toffe dame die haar job graag doet ! Het was goed en ga zeker nog een keertje terug! Heel aangename en vriendelijke vrouw !!
Heidi•il y a environ 1 an
Avis vérifié
Gewoon zalig. Heb er enorm van genoten.
Wendy•il y a environ 1 an
Avis vérifié
Sofie is een vriendelijke dame die wat ze doet goed doet , ben al lange tijd een tevreden klant
Jef•il y a environ 1 an
Avis vérifié
Zoals altijd super behandeld 😀
Ann•il y a environ 1 an
Avis vérifié
Vriendelijke ontvangst , aangename dame.
Zeer goede verzorging aangepast aan de noden van mijn moeilijke voeten.
Ik kijk al uit naar de volgende afspraak.