Toffe dame die haar job graag doet ! Het was goed en ga zeker nog een keertje terug! Heel aangename en vriendelijke vrouw !!
Heidi•about 1 year ago
Verified review
Gewoon zalig. Heb er enorm van genoten.
Wendy•about 1 year ago
Verified review
Sofie is een vriendelijke dame die wat ze doet goed doet , ben al lange tijd een tevreden klant
Jef•about 1 year ago
Verified review
Zoals altijd super behandeld 😀
Ann•about 1 year ago
Verified review
Vriendelijke ontvangst , aangename dame.
Zeer goede verzorging aangepast aan de noden van mijn moeilijke voeten.
Ik kijk al uit naar de volgende afspraak.