Zeer lieve dames, doen exact wat je vraagt, geven extra tips, geven uitleg bij wat ze doen, en nog eens echt zeer lieve dames!
Coupe femmeVoir plus...
Anonyme•il y a plus de 4 ans
Avis vérifié
Goed zoals altijd!!
Réalisé par linda•Coloration des racines femme
Brenda•il y a plus de 4 ans
Avis vérifié
Alles was goed zoals altijd
Coloration des racines femme
Zora•il y a plus de 4 ans
Avis vérifié
Het kleuren was zeer goed. Er is amper iets geknipt aan mijn haar terwijl ik anders gevraagd had. Jammer voor de rest een goede ervaring.
Ombré HairVoir plus...
Nele•il y a plus de 4 ans
Avis vérifié
Hier wordt je heel vriendelijk ontvangen. Of het nu voor een zeer uitgebreide behandeling is of voor een knipbeurt van 20€
Mijn dochters, kleindochters en ikzelf zijn hier altijd heel tevreden.