Zeer lieve dames, doen exact wat je vraagt, geven extra tips, geven uitleg bij wat ze doen, en nog eens echt zeer lieve dames!
Hair MaskShow all…
Anonymous•over 4 years ago
Verified review
Goed zoals altijd!!
Styled by linda•Ladies' Root Colouring
Brenda•over 4 years ago
Verified review
Alles was goed zoals altijd
Ladies' Root Colouring
Zora•over 4 years ago
Verified review
Het kleuren was zeer goed. Er is amper iets geknipt aan mijn haar terwijl ik anders gevraagd had. Jammer voor de rest een goede ervaring.
Ladies' HaircutShow all…
Nele•over 4 years ago
Verified review
Hier wordt je heel vriendelijk ontvangen. Of het nu voor een zeer uitgebreide behandeling is of voor een knipbeurt van 20€
Mijn dochters, kleindochters en ikzelf zijn hier altijd heel tevreden.