Anna, a master of her art, gives quality, a relaxing atmosphere and a result after the procedures. After it, my skin breathes and lives a new life. Thank you very much for your professionalism.
Réalisé par Iryna•Microdermabrasion
Victoria•il y a presque 2 ans
Avis vérifié
Pedicure zeer goed en proffesioneel gedaan en vriendelijke werkneemster
Beauté des pieds
Christiane•il y a presque 2 ans
Avis vérifié
telkens super tevreden van het resultaat!
Réalisé par Alena•
Teinture des cils et sourcilsVoir plus...
Carolien•il y a presque 2 ans
Avis vérifié
Heel professioneel en vriendelijk! Blij met het resultaat!
Réalisé par Olga•Épilation définitive
Sari•il y a presque 2 ans
Avis vérifié
Anastasia is echt de beste! Neemt haar tijd om haar werk goed te doen