Altijd fantastisch, altijd fan van dit instituut. Geweldig
Vernis semi-permanent mains
Dhevi•il y a presque 2 ans
Avis vérifié
Altijd fantastisch, altijd fan van dit instituut. Geweldig
Beauté des pieds
Dhevi•il y a presque 2 ans
Avis vérifié
Altijd een tevreden klant, ik kom zeker terug!
Beauté des piedsVoir plus...
Lisa•il y a presque 2 ans
Avis vérifié
Super nice🙂
Réalisé par Elena•Beauté des pieds
Bibiana•il y a presque 2 ans
Avis vérifié
Karine, it was incredibly pleasant for me to get to her. What she did to my hands and feet is something and yet it was so fast, I can now show my hands to the world and show my feet in open shoes. The quality, the energy of kindness and the result of the highest level of skill, these are the impressions she left me. I will definitely come back to her again. I wish you great luck from the bottom of my heart!