Weer een prachtig resultaat, ondanks de slechte staat van mijn oorspronkelijke nagels!
Rani•il y a 3 mois
Avis vérifié
Super tevreden 😊
Jill•il y a 4 mois
Avis vérifié
Alweer, super content! Zoals altijd, enorm mooi resultaat
Rani•il y a 5 mois
Avis vérifié
Altijd fijn om naar je te komen.
Altijd huiswaarts met mooie nageltjes❤️
Jij bent een toppertje 😘
Lesuisse•il y a 6 mois
Avis vérifié
Ik heb weeral een heerlijk verwen momentje gehad 💅
Daarna even boodschappen gedaan bij de plaatselijke supermarkt en daar vroeg de kassierster waar ik mijn nageltjes liet doen 😉 bij Gelly Nails zei ik meteen!