Super tevreden over mijn nagels! Kyara is een vriendelijke meid met vlotte babbel
Rani•il y a 12 mois
Avis vérifié
Altijd heel mooi gedaan
Francine•il y a environ 1 an
Avis vérifié
Het was een rustig ontspan momentje voor mezelf.
Bedankt
Claudia•il y a environ 1 an
Avis vérifié
Strakke gellak op teennagels
Superblij met het resultaat! De kleur is fel en egaal, en de lak is netjes en precies aangebracht. Mijn nagels zien er verzorgd en zomers uit – precies wat ik wilde!
Bianca•il y a environ 1 an
Avis vérifié
Prachtige gellak met bloemendetail
Heel blij met het resultaat! De lak is strak aangebracht, de bloemen zijn fijn afgewerkt en het geheel ziet er superverzorgd uit. Professioneel werk en een vrolijk, zomers design – ik kom zeker terug!