Altijd vriendelijk en mooi werk! Zeer tevreden van de herplaatsing van mijn extensions!
Yelina•il y a environ 5 ans
Avis vérifié
Top service en zeer mooi resultaat :)
Magali•il y a plus de 5 ans
Avis vérifié
Super vriendelijk & love the doggo
Noor•il y a plus de 5 ans
Avis vérifié
Vriendelijk ontvangen. En me nagels zijn top gedaan heel netjes te werk gegaan. Dankjewel topper !
Ghizlaine•il y a plus de 5 ans
Avis vérifié
mijn eerste afspraak was een succes bij thuiskomst was ook iedereen zeer tevreden mooi gedaan en
was zoals afgesproken alles op tijd voor herhaling zeker weten
Ik wens hem nog veel succes