Altijd vriendelijk en mooi werk! Zeer tevreden van de herplaatsing van mijn extensions!
Yelina•about 5 years ago
Verified review
Top service en zeer mooi resultaat :)
Magali•over 5 years ago
Verified review
Super vriendelijk & love the doggo
Noor•over 5 years ago
Verified review
Vriendelijk ontvangen. En me nagels zijn top gedaan heel netjes te werk gegaan. Dankjewel topper !
Ghizlaine•over 5 years ago
Verified review
mijn eerste afspraak was een succes bij thuiskomst was ook iedereen zeer tevreden mooi gedaan en
was zoals afgesproken alles op tijd voor herhaling zeker weten
Ik wens hem nog veel succes