colombian Beauty Center Avis

Ernest van Dijckkaai 17 Antwerpen, Belgium, 2000

Voir la disponibilité et réserver en ligne

Les avis sont écrits par les clients après leur visite.

4,6
643 avis

Filtrer par type de service

Filtrer par commentaires

Service

Filtrer par note

Note
Filtrer par note

Avis vérifiés

Rédigé par nos clients, pour que vous sachiez à quoi vous attendre dans chaque salon
Mijn ervaring bij Mariana was super goed! Meestal schrijf ik geen reviews, maar zij verdient er echt één. Ze nam echt haar tijd en gaf eerlijk aan wat goed was en wat beter kon. Ik heb enorm genoten van de behandeling, het is elke euro waard. Ik blijf zeker terugkomen! Mariana is superlief, gezellig en je voelt je meteen op je gemak. De sfeer was geweldig, ze nam haar tijd enkel voor mij en haar werk is heel precies en professioneel gedaan. Dankjewel, Mariana! 💖
Very pleasant experience, I feel way more relaxed and my back pain is gone. For the price that I paid, I'm very happy with what i got ☺️
She’s the best !
Heel rustgevende massage in een ontspannen sfeer.
Goed advies en geluisterd naar wens, haar correcte lengte geknipt. Overall top experience!
3
1
3
4
5
94
5