colombian Beauty Center Avis

Ernest van Dijckkaai 17 Antwerpen, Belgium, 2000

Voir la disponibilité et réserver en ligne

Les avis sont écrits par les clients après leur visite.

4,6
643 avis

Filtrer par type de service

Filtrer par commentaires

Service

Filtrer par note

Note
Filtrer par note

Avis vérifiés

Rédigé par nos clients, pour que vous sachiez à quoi vous attendre dans chaque salon
Katia is een super lieve dame die haar werk zeer goed doet! Ik ga altijd met veel plezier naar mijn afspraak. Een echte aanrader met een ruime waaier aan behandelingen.
Zij is begonnen met de behandeling. Dan werd mij. Ogen bedekt en op het einde zag ik dat ik door een andere medewerker ben behandeld geweest. De eerste keer dat ik daar was, werd elke stap uitgelegd wat er gedaan werd. Deze keer werd er niet gesproken. Op het einde werd er gezegd dat de behandeling beëindigd is.
Wat een top behandeling! Ervaren in haar vak, direct resultaat en een top klantenservice! Mijn vaste plek geworden
Prima behandeling.
Very relaxing environment, the massage therapist was very knowledgable
35
1
35
36
37
94
37