Yanina is super vriendelijk en profesionaal. Zij heeft de behandeling zeer goed gedaan. De sfeer was comfortabel . Ik kom altijd graag terug naar deze salon. Goede prijzen.
Soin du visage micro-aiguilles
Anonyme•il y a plus de 3 ans
Avis vérifié
Heel aangename ervaring en zeer vriendelijke dame
Massage relaxant
Stephanie•il y a plus de 3 ans
Avis vérifié
Super uitgebreide facial! Prijs/kwaliteit is dit een fantastisch salon
Soin du visage
Steffi•il y a plus de 3 ans
Avis vérifié
Katia je bent GEWELDIG zoals Yanina. Ik ben een vaste klant van iets meer dan 1 jaar lang en ik doe al mijn behandelingen met Yanina dus, met Katia was de eerste keer maar ik ben zeer tevreden. Dankjewel voor de tijd en advies. ❤️