Les avis sont écrits par les clients après leur visite.

5,0
231 avis

Filtrer par type de service

Filtrer par commentaires

Service

Filtrer par note

Note
Filtrer par note

Avis vérifiés

Rédigé par nos clients, pour que vous sachiez à quoi vous attendre dans chaque salon
Top!! Ik wil nergens anders meer heen. Je wordt zo goed gerustgesteld, er wordt geluisterd naar wat je wilt en zeer professioneel te werk gegaan. Aanrader!
wat een geweldige ervaring! Wimperlifting is een aanrader. Oumaima is een supersympathieke en getalenteerde vrouw. Ik ga alvast nog terug!
Super goede ervaring! Alles heel verzorgd en een toffe madam!!
Oumaima is zo een lieve en warme vrouw die je direct op je gemak laat voelen! Heel tevreden en ik kom zeker terug!
Last minute een afspraak gemaakt, maar er werd ruim de tijd genomen, niets wat overhaast. Heel aangename ervaring!
23
1
23
24
25
37
25