Réalisé par Oumaima•Épilation du maillot brésilien
Ayah•il y a 10 mois
Avis vérifié
Het was mijn eerste keer en ik was meteen op mijn gemak. De schoonheidsspecialiste is klantvriendelijk, zachtaardig en een aangename persoon om mee te babbelen. Het waxen is ook goed gedaan en heel gedetailleerd
Dounia•il y a 11 mois
Avis vérifié
Superr🩷🩷
Olivia•il y a 11 mois
Avis vérifié
Heel vriendelijke ontvangst en een ongedwongen sfeer. Ik voelde me direct op mijn gemak, ondanks de zenuwen. De kleur is mooi en het serum rook heerlijk. Ik merk wel dat de wimpers links meer rechtop staan dan rechts (mooie krul). Ik kreeg 2 borsteltjes mee voor de naverzorging thuis. Ik denk wel dat ik ga terugkomen.