Heel professioneel en vriendelijk, en topresultaat!
Réalisé par Oumaima•Teinture des cils et sourcils
Louise•il y a 10 mois
Avis vérifié
Perfecte behandeling, mooi salon, fijn contact.
Réalisé par Oumaima•Épilation du maillot brésilien
Charlotte•il y a 10 mois
Avis vérifié
Super lief en heel mooi gedaan mijn wenkbrauwen zien er nu heel mooi uit
Réalisé par Oumaima•Teinture des cils et sourcils
Warte•il y a 10 mois
Avis vérifié
Echt een aanrader! Wenkbrauwen zijn super mooi gedaan. Bij elke stap wordt gezegd wat er wordt gedaan en je mag zelf aangeven of je tevreden bent over de vorm of hoe je die anders zou willen. Super fijne babbel gehad ook! Top top top!