Les avis sont écrits par les clients après leur visite.

5,0
231 avis

Filtrer par type de service

Filtrer par commentaires

Service

Filtrer par note

Note
Filtrer par note

Avis vérifiés

Rédigé par nos clients, pour que vous sachiez à quoi vous attendre dans chaque salon
Ik kom hier 10000% terug! Oumaima is zo ontzettend lief, je voelt je meteen op je gemak. Voor je het weet zit je er helemaal ontspannen bij en vergeet je dat je er eigenlijk voor een behandeling bent. 🫶🏼
Super vriendelijk en mega lief en stelt u echt op u gemak echt en aanrader
Heel lieve dame, stelde me gerust en fijne babbel gehad:). Wax was goed, al bleven er bij de Brazilian wat haartjes staan. Bij de wimperlifting waren mijn wimpers mooi gekleurd maar niet echt veel gelift.
Heel goeie ervaring. Heel vriendelijk en mooi werk! dankjewel!!
Superfijne ervaring en prachtig resultaat! Ik kom zeker terug :))
19
1
19
20
21
37
21