Ik kom hier 10000% terug! Oumaima is zo ontzettend lief, je voelt je meteen op je gemak. Voor je het weet zit je er helemaal ontspannen bij en vergeet je dat je er eigenlijk voor een behandeling bent. 🫶🏼
Réalisé par Oumaima•Épilation du maillot brésilien
nadia•il y a 10 mois
Avis vérifié
Super vriendelijk en mega lief en stelt u echt op u gemak echt en aanrader
Réalisé par Oumaima•
Épilation du maillotVoir plus...
Kyenta•il y a 10 mois
Avis vérifié
Heel lieve dame, stelde me gerust en fijne babbel gehad:). Wax was goed, al bleven er bij de Brazilian wat haartjes staan. Bij de wimperlifting waren mijn wimpers mooi gekleurd maar niet echt veel gelift.
Réalisé par Oumaima•
Épilation du maillot brésilienVoir plus...
Melissa•il y a 10 mois
Avis vérifié
Heel goeie ervaring. Heel vriendelijk en mooi werk! dankjewel!!
Réalisé par Oumaima•Teinture des cils et sourcils
Marah•il y a 10 mois
Avis vérifié
Superfijne ervaring en prachtig resultaat! Ik kom zeker terug :))