Deze eerste behandeling was top. Veronique is zeer professioneel en attent. Voetjes voelen als nieuw. Ik had kribbels in de keel en zij bood mij een glaasje water aan. Ik kom zeker terug. Het is ook handig dat je je afspraak via pc kunt doen.
Réalisé par Véronique•Beauté des pieds
Lieve•il y a plus de 2 ans
Avis vérifié
alles was ok
Réalisé par Véronique•
Épilation du visage femmeVoir plus...
Cathy•il y a plus de 2 ans
Avis vérifié
Altijd een super behandeling bij Veronique !!!
Réalisé par Véronique•
Soin du visageVoir plus...
Marlène•il y a plus de 2 ans
Avis vérifié
Elke keer super ervaring en top service👌🏻
Réalisé par Véronique•Beauté des pieds
Neslihan•il y a plus de 2 ans
Avis vérifié
Hele vriendelijke vrouw en een super mooi resultaat.