Deze eerste behandeling was top. Veronique is zeer professioneel en attent. Voetjes voelen als nieuw. Ik had kribbels in de keel en zij bood mij een glaasje water aan. Ik kom zeker terug. Het is ook handig dat je je afspraak via pc kunt doen.
Treatment by Véronique•Pedicure
Lieve•over 2 years ago
Verified review
alles was ok
Treatment by Véronique•
Face WaxingShow all…
Cathy•over 2 years ago
Verified review
Altijd een super behandeling bij Veronique !!!
Treatment by Véronique•
Face WaxingShow all…
Marlène•over 2 years ago
Verified review
Elke keer super ervaring en top service👌🏻
Treatment by Véronique•Pedicure
Neslihan•over 2 years ago
Verified review
Hele vriendelijke vrouw en een super mooi resultaat.