Zoals altijd werd ik door Jana heel vriendelijk en professioneel verder geholpen. De behandeling werd perfect uitgevoerd.
Greet•il y a presque 5 ans
Avis vérifié
Zeer tevreden,prima werk en heel sympathiek. 😊
Tanja•il y a environ 5 ans
Avis vérifié
De ontvangst bij Jana is heel vriendelijk en hartelijk. Je voelt je dadelijk op je gemak en de behandeling wordt heel zorgvuldig uitgevoerd. Zeker de moeite om ook eens een afspraak te maken.
annemie•il y a environ 5 ans
Avis vérifié
Ik ben heel tevreden over mijn mani/pedi. Jana is heel vriendelijk en professioneel. Het was een zeer aangename ervaring!