Zoals altijd werd ik door Jana heel vriendelijk en professioneel verder geholpen. De behandeling werd perfect uitgevoerd.
Greet•almost 5 years ago
Verified review
Zeer tevreden,prima werk en heel sympathiek. 😊
Tanja•about 5 years ago
Verified review
De ontvangst bij Jana is heel vriendelijk en hartelijk. Je voelt je dadelijk op je gemak en de behandeling wordt heel zorgvuldig uitgevoerd. Zeker de moeite om ook eens een afspraak te maken.
annemie•about 5 years ago
Verified review
Ik ben heel tevreden over mijn mani/pedi. Jana is heel vriendelijk en professioneel. Het was een zeer aangename ervaring!