Mijn eerste bezoek aan dit salon. Ik had een pedicure met gelish geboekt. Zeer vriendelijk en professioneel, zeer hygiënisch. Heb al volgende bezoek geboekt, ik ben een tevreden nieuwe klant ;-)
Réalisé par Kim
wendy•il y a presque 5 ans
Avis vérifié
aangename sfeer en professionele behandeling gekregen
Réalisé par Kim
Sabrina•il y a presque 5 ans
Avis vérifié
Het is altijd een plezier om er te gaan en ontspannen buiten te komen .