Mijn eerste bezoek aan dit salon. Ik had een pedicure met gelish geboekt. Zeer vriendelijk en professioneel, zeer hygiënisch. Heb al volgende bezoek geboekt, ik ben een tevreden nieuwe klant ;-)
Treatment by Kim
wendy•almost 5 years ago
Verified review
aangename sfeer en professionele behandeling gekregen
Treatment by Kim
Sabrina•almost 5 years ago
Verified review
Het is altijd een plezier om er te gaan en ontspannen buiten te komen .