Les avis sont écrits par les clients après leur visite.

4,8
358 avis

Filtrer par commentaires

Filtrer par note

Note
Filtrer par note

Avis vérifiés

Rédigé par nos clients, pour que vous sachiez à quoi vous attendre dans chaque salon
Super leuk adres! Zeer professioneel, zeer tevreden van het resultaat en een aangename omgeving. Leuke vibes.
Fijne ontvangst in zeer mooi en rustgevend kader, was meteen op mijn gemak, Loah is lief, zacht en heel professioneel. Ik kom zeker terug.
Zoals steeds : s u p e r 💃🏼
Al in verschillende salons mijn wenkbrauwen laten bijwerken, Loah deed ze perfect!
Het was heel goed. Ze probeert u helpen. En is heel vriendelijk en behulpzaam
24
1
24
25
26
36
26