Altijd fijn om naar Loah te gaan! Ze is zo gastvrij dat je eerder het gevoel hebt dat die verzorgingstafel bij je thuis staat. Erna stap ik altijd met meer zelfzekerheid buiten. Even een boost voor het dagelijkske leven x Danku Loah
Jade•il y a plus de 4 ans
Avis vérifié
Bijzonder fijn adres: heel leuke vibe, heel professioneel ook en helemaal mee met de laatste technieken. Een aanrader!
Hella•il y a plus de 4 ans
Avis vérifié
Loah doet dat ontzettend goed!
Anonyme•il y a plus de 4 ans
Avis vérifié
professioneel, vriendelijk, aangenaam, bekwaam... TOP