Les avis sont écrits par les clients après leur visite.

4,8
358 avis

Filtrer par commentaires

Filtrer par note

Note
Filtrer par note

Avis vérifiés

Rédigé par nos clients, pour que vous sachiez à quoi vous attendre dans chaque salon
alle aandacht voor de behandeling!
Heel fijne ontvangst en locatie, professionele facial die erg ontspannend werkte. Ik kom zeker terug!
Zonder flauwekul en te veel gebabbel. een verademing.
Heel goede behandelingen door vriendelijke en professionele Loah!
Het is een professioneel, gezellig iemand. Altijd klaar voor een ontspannen babbel .
19
1
19
20
21
36
21