Leuk salon, vriendelijke ontvangst, pedicure genomen, mooi verzorgde voeten nu met leuk kleurtje op de nagels :)
Anonyme•il y a plus de 4 ans
Avis vérifié
Mijn benen zijn helemaal klaar voor het eerste lentezonnetje dankzij Loah
Anonyme•il y a plus de 4 ans
Avis vérifié
Top!
Myriam•il y a plus de 4 ans
Avis vérifié
Ik heb niet de makkelijkste nagels om te verzorgen. Loah nam de tijd om te streven naar de mooiste handen. Het valt op dat ze een ervaren professional is. Ik ben een enorm tevreden klant.