Les avis sont écrits par les clients après leur visite.

4,8
358 avis

Filtrer par commentaires

Filtrer par note

Note
Filtrer par note

Avis vérifiés

Rédigé par nos clients, pour que vous sachiez à quoi vous attendre dans chaque salon
Leuk salon, vriendelijke ontvangst, pedicure genomen, mooi verzorgde voeten nu met leuk kleurtje op de nagels :)
Mijn benen zijn helemaal klaar voor het eerste lentezonnetje dankzij Loah
Top!
Ik heb niet de makkelijkste nagels om te verzorgen. Loah nam de tijd om te streven naar de mooiste handen. Het valt op dat ze een ervaren professional is. Ik ben een enorm tevreden klant.
Op alle gebied top!
17
1
17
18
19
36
19