Ik ben heel tevreden over het resultaat van de behandeling. Petra geeft ook altijd goede raad mee zodat je tussentijds weet hoe je je voeten zelf kunt verzorgen.
Marleen•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals gewoonlijk super goed behandeld altijd even vriendelijk en behulpzaam
Sandra•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Zalig geniet moment
Miranda•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Super goed, goede behandeling en zeer vriendelijk. Ik ben zeer tevreden.